نوشته شده توسط : coinextend

این گزارش ها موجب می شود که کلیک ها و چشم ها را جذب کند، بنابراین من می فهمم که چرا آنها اجرا می شوند، اما نفس نفس گیر آنها با نوسان قیمت و سود بالقوه تاثیرات بیشتری را از دست می دهد.

در حالی که ما به طور کلی می توانیم به توافق برسیم که درآمد سرمایه گذاری خوب است، مزایای گسترده این است: افزایش قیمت کربرانتاریخ، افزایش منحصر به فرد کلاس دارایی را به شدت کاهش می دهد.

(برای اجتناب از بحث بیش از حد پیچیده، در این مقاله من بر روی بیت کوین تمرکز می کنم - اما همان اشکال یا مشابه را می توان به سایر رمزنگاری ها نیز بر اساس ویژگی های آن اعمال کرد.)

عرضه و تقاضا
اول، بیت کوین bitcoin را به کالاهای دیگر مقایسه کنیم.

در تقریبا تمام موارد دیگر، افزایش قیمت تأثیرات عرضه را تأمین می کند. هنگامی که طلا یا نفت در قیمت بالا می رود، انگیزه ای برای استخراج حتی بیشتر از زمین وجود دارد. معادن یا چاه هایی که قبلا زیان آور بودند، سودآور می شوند و کسانی که از ابتدا شروع به تبدیل شدن به بیشتر شده اند. اپراتورها به طور منطقی به دنبال این هستند که این فرصت را با تولید آنچه که می توانند در حالی که قیمت ها خوب هستند، افزایش دهد و عرضه افزایش یابد.

با این حال، با افزایش تقاضا، تقاضا به طور کلی کاهش می یابد به این دلیل که بودجه های مصرفی مجددا تخصیص می یابند و جایگزین ها به دنبال آن می گردند. با کاهش تقاضا، قیمت دوباره کاهش می یابد، که باعث کاهش انگیزه برای تولید می شود که در نهایت باعث کاهش عرضه می شود. و غیره و غیره

مقایسه بیت کوین به ارزهای فیات پویایی مشابهی را نشان می دهد. افزایش تقاضا برای یک ارز نسبت به یکی دیگر، در نهایت کالاها را در آن ارز ارزیابی خواهد کرد گران تر در مقایسه با گزینه هایی که در آنها متفاوت است.

با بیت کوین، قیمت تأثیری ندارد. در همه افزایش تقاضا منجر به افزایش قیمت خواهد شد که بدون «مکانیزم اصلاح» افزایش بالقوه عرضه و / یا تقسیم مجدد تقاضا می تواند به طور نامحدود ادامه یابد.

جبران منصفانه
با این حال، تمام بازارها نیاز به مکانیسم های صحیح خود را دارند. یکی از بیت کوین ها bitcoin هزینه های معامله است - افزایش شدید تقاضا به احتمال زیاد باعث افزایش هزینه های معدنچیان می شود در هنگام پردازش معاملات، که می تواند افزایش در حجم را کاهش دهد.

این دومین عامل مهم تمایز را برجسته می کند که طرح انگیزشی بی نظیر بیتکوین است. با افزایش قیمت، شبکه امن تر می شود.

معدنچیان بلوک های معاملات را پردازش می کنند و در جبران خسارت با تعدادی از بیت کوین ها پاداش می گیرند. همانطور که قیمت بیت کوین بالا می رود، ارزش پاداش نیز چنین است. معدنچیان بیشتر از سود بالقوه هر دو بیکوتن و هزینه معامله به دست می آیند. تعداد بیشتری از معدنچیان، خدمات بهتر توزیع شده شبکه را به وجود می آورند، که باعث تقویت مقاومت در برابر انتقاد مشتریان به بازیگران بد می شود.

این به نوبه خود باید اعتماد و تقاضا را تقویت کند که باید هرچه بیشتر قیمت و انعطاف پذیری شبکه را افزایش دهد.

صبر کن
این بدان معنا نیست که یک فشار قیمت به طور نامحدود به استراتوسفر ادامه خواهد داد.

عوامل خارجی نظیر نظارت، ظهور جایگزین ها و حتی خلق و خوی اقتصاد کلان می تواند تاثیر قابل ملاحظه ای بر تقاضا داشته باشد. عوامل داخلی مانند چنگال و بحث های حکومتی نیز می توانند تاثیر بگذارند.

اما یکی از ویژگی های نادیده گرفته شده از بیت کوین این است که همه موارد دیگر هم برابر است، اما مکانیسم خودمحیطی اساسی مانند بسیاری دیگر از دارایی ها ندارد. نه تنها افزایش قیمت باعث عدم تعادل عرضه و تقاضا نمی شود، بلکه موجب افزایش قدرت و تقاضای بالقوه شبکه می شود.

با این وجود، "همه چیزهای دیگر" به ندرت برابرند. احساسات نقش مهمی در همه بازارها ایفا می کند، اما به ویژه در یک جمله مانند بیت کوین که در آن روش های ارزشیابی به طور گسترده پذیرفته نشده است. همانگونه که در سال های 2017 و 18 دیدیم، "بازتابی" (که در آن ادراکات بازار را تحت تأثیر قرار می دهد که بر روی ادراک تاثیر می گذارد) که باعث می شود بازار تا بتواند آن را سریع کند.

این، به یک معنا، مکانیسم اصلی اصلاح کردن بیتکوین است: ریزش بازار. با توجه به نقدینگی نسبتا کم و کمبود شفافیت کلی، معامله گران و سرمایه گذاران به نظر می رسد از اصل رضایت بخشی پیروی کنند: "اگر شما باید هراس داشته باشید، ابتدا وحشت کنید".

سوار مسطح
با این حال حتی این احتمالا در طول زمان نیز کاهش می یابد.

زمستان سرد زمستانی فقط در مورد ساختار قوی (و تنظیم شده) زیرساخت بازار نبود؛ این نیز در مورد آموزش سرمایه گذاران نهادی بود، که بدون تردید استراتژی های پیچیده تجارت را در بازار به بازار عرضه خواهد کرد.

در حالی که بسیاری از موسسات احتمالا موضع خود را با دیدگاه بلند مدت در نظر می گیرند، ما آنها را نمی شنویم "به ماه!" زماني می آید که استراتژی آنها یک قفل سود را نشان می دهد و حتی اشاره ای از حجم فروش می تواند به اندازه کافی برای ایجاد یک اصلاح شدید باشد.

اما همان سطح پیچیدگی نیز برای هر گونه اصلاحی تعیین می شود و در صورت افزایش حجم، زیرساخت ها همچنان بهبود می یابند و تکنیک های ارزیابی توسعه می یابند، نوسانات صاف خواهد شد و گرايش به شرکت کنندگان در بازار بزرگ برای واکنش کورکورانه به تغییرات درک شده.

با استفاده از این، ویژگی های بنیادین ارز دیجیتال به طور فزاینده ای تصمیمات سرمایه گذاری را به خود جلب می کنند.



:: برچسب‌ها: بیت کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 781
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : coinextend

وی ادامه داد: "من قصد دارم کمی وقت بگیرم تا بعدا متوجه شوم." او اضافه کرد که وقتی 20 کارمند داشت، به Coinbase پیوست و اکنون تعداد بیش از 700 کارمند دارد.

او گفت که در زمان خود در شرکت، رومرو در مورد "تقریبا هر جنبه" کسب و کار Coinbase مشغول به کار بوده است، از جمله مشارکت های بانکی و هر دو کسب و کار مصرف کننده و نهادی.

با وجود اینکه Coinbase به عنوان یکی از محبوب ترین و با ارزش ترین مبادلات رمزنگاری شناخته می شود - در ماه دسامبر سال گذشته 300 میلیون دلار به ارزش 8 میلیارد دلار افزوده شده است. در ماههای گذشته، تعداد زیادی از خروج ها (و همچنین برخی از ورودی ها) وجود داشته است.

دو هفته پیش، کریستین سندلر، مدیر فروش موسسات Coinbase، اکسچنج را برای Fidelity Investments، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات مالی در جهان، انجام داد. در اوایل سال جاری، مدیر ارشد اطلاعات علمی و ریسک خطر سوپ رنجان نیز باقی ماند، همانطور که وحالی مهتا مدیر اجرایی ارشد بود.

و از زمان جمع آوری اکتبر اوت، حداقل 9 نفر دیگر از کارکنان ارشد یا متوسط ​​خود، Coinbase را ترک کرده اند.

پیش از این مشخص شده است که از مارس 2018، شرکت برای درمان هایی مانند انجماد تخم مرغ به منظور حفظ کارکنان، مبلغ 5000 دلار در سال ارائه می دهد که علاوه بر گزینه های استاندارد بیمه درمانی نیز می باشد.

Coinbase به درخواست CoinDesk برای نظر دادن به خروج رمرو با زمان مطبوعات پاسخ نمی داد.

تصویر دن رمرو از طریق Coinbase

 



:: برچسب‌ها: اکسچنج , ارز دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : coinextend

با این حال، سه ماه بعد، در چشم Joseph Delong، مهندس ارشد نرم افزار در استودیوی سرمایه گذاری سرمایه Consensys، "خیلی سریع برای چرخش" است.

https://www.ethereum.org/

سرپرست تیم در بنیاد اتریوم Pter Szilágyi توافق کرد، توضیح داد:

"به عنوان یک توسعهدهنده نرم افزار [نرم افزار] اگر شما تنها شغلی است که چنگال های سخت را اجرا کنید و سپس آنها را سه ماه خوب، اما معمولا مشتریان نیاز به نگهداری زیادی دارند. بنابراین، اگر شما شروع به انجام سه ماه سخت سخت، آن را اساسا تمام وقت از بهبود کلی و تعمیر و نگهداری بهبود می یابند. "

Martin Hoes Swende سرپرست امنیت بنیاد اتریوم، در حالی که موافقت کرد که هر سه ماه یکبار سخت "یک چیز بد" است، اشاره کرد که موارد خاص با تغییرات ساده به اتفاق آرا به توافق برسند، می توانند زمان کوتاهتری را اجرا کنند.

"ایده این نیست که هر سه ماه یک چنگال سخت را برنامه ریزی کند اما ببینید که آیا ویژگی X به پایان رسیده و موارد آزمون وجود دارد و در همه مشتریان اجرا شده است. اگر چنین است، می توانیم خیلی زود سخت بپوشیم "، coindesk در طی تماس بحث کرد.

اما تشویق توسعه دهندگان به برنامه ریزی "یک مرحله" در یک زمان، اکسچنج کوین بیس Fredrik Harryson CTO Parity Technologies اشاره کرد که حتی یک جدول زمانی شش ماه برای یک چنگال سخت افزاری برنامه ریزی شده هرگز به دست نیامده است.

"به نظر می رسد که ما به احتمال زیاد باید به طور خودکار به منظور انجام [چنگال سخت کوتاه تر] واقعا کار خوبی داشته باشیم. بسیاری از زمان هایی که در چنگال سخت قرار می گیرند فقط ساختن کد نیست. هریسون گفت: "این همه چیزهایی است که در اطراف اتفاق می افتد."

گرگ کالوین، مشاور ارشد اتریم، علاوه بر این، اشاره کرد که اکثر تیم هایی که مشتریان نرم افزار اتریوم را ایجاد می کنند در حال حاضر "شخص مناسب" برای انجام کارهای ضروری برای اجرای چنگال سخت مانند "راه اندازی شبکه های آزمایشی، اجرای آزمون ها، انجام آزمایش" در میان مسئولیت های دیگر

به این ترتیب، هریسون پاسخ داد که این موضوع این بود که مالیات کافی برای اعزام چنین اعضای تیم ندارد. "برای ما این پول است. ما پول کافی در پشت آن نداریم. "هریسون مینوشید.

ارتقاء چند مرحله ای
اما این تنها مسئله ای نیست که آیا باید چنگال های سخت تر باشد.

توسعه دهندگان در طول تماس امروز نیز بحث کرد که آیا نیاز به تغییرات جاهطلبانه و درازمدت به بلوک زنجیره ای اترئوم در حال حاضر با توجه به یک حرکت پیشگام به ethereum 2.0 - یک شبکه جدید اتریوم که یک بار به طور کامل فعال کاربران را به مهاجرت از از mainnet فعلی وجود دارد .

پیشنهاد شده است که توسعه دهندگان مانند آلکسی آخونوف و بنیانگذار اتریم، ویتالیک بوترین، علیه "تغییراتی که برای بقا زنجیره [present etherum] نیستند" را هشدار داده اند، هریسون پرسید:

"چقدر ما در خارج از آن غلبه میکنیم زیرا [EIP 615] منجر به یک زنجیره طولانی از پیشرفتهایی میشود که چندین سال پیش پیش میآید که ما مزایای زیادی از آن را میبینیم."

EIP 615 یکی از پنج پیشنهاد در نظر گرفته شده برای گنجاندن در چنگال سخت افزاری اتروم به نام استانبول است. هدف از آن، ارائه اصلاحات به قلب اصلی کد اتریوم etherum شناخته شده به عنوان ماشین مجازی اتریوم (EVM) است که مسئول اجرای تمام خطوط خود مستقر کردن کد - نیز به نام قرارداد هوشمند - بر روی پلت فرم.

EVM همچنین یک تکنولوژی کلیدی است که ابتکارهای دیگر سازمانی مانند هایپر لدجر Hyperledger در گذشته برای ایجاد قابلیت همکاری با آن گزارش شده است.

"طراحی EVM هزینه های کم هزینه گاز و اجرایی را با مشکل مواجه می کند. نویسندگان EIP 615 Colvin، Brooklyn Zelenka، Pawel Bylic و Christina Reitwisessner می نویسند. ما پیشنهاد می کنیم که با پیشنهادی برای حل این مشکلات با تضمین تضمین های امنیتی و افزایش محدودیت های عملکرد EVM اقدام کنیم.

با این حال، همانطور که Swende در طی تماس امروز اعلام کرد، EIP 615 به عنوان پیشنهادی، حداقل دو چنگال سخت را به طور کامل اجرا می کند و "تاثیر سریع مثبت" به محاسبات واقعی کد در EVM تا زمانی که چنگال سخت افزاری قدیمی اجرا نشود، قابل توجه نخواهد بود.

"این نگرانی اصلی من در مورد این EIP است، کار بسیار زیادی است، اما من فکر نمی کنم که آن را به EVM بسیار بهتر خواهد شد. این ممکن است برای ابزارهای خارجی بهتر باشد، مثلا اگر شما یک تحلیل معکوس از ویژگی های امنیتی یک قرارداد هوشمند داشته باشید، Swende گفت.

این ابزار Zelenka پیشنهاد شده برای اطمینان از "سازگاری رو به جلو" با ارتقاء EVM آینده مانند eWASM و یک تجربه صاف در حال اجرا برای توسعه دهندگان قرارداد هوشمند با توجه به "تاریخ انتشار منتشر نشده اتریوم  2.0" ضروری است.

"گزینه های دیگر برای توسعه دهندگان قراردادی هوشمند وجود دارد. ما باید از 1.x زنده نگه داریم و این بدان معنی است که به حرکت ادامه دهیم، "Zelenka استدلال در تماس امروز.

قرارداد برای ادامه بحث و گفتگو در EIP در هفته های بعدی، سوende نتیجه گرفت که در حال حاضر او همچنان شک و تردید در مورد "اجرای چنین تغییرات بزرگی در موتور قدیمی است که اساسا طول می کشد دو چنگال سخت قبل از آن که در نهایت حل و فصل".

اما هریسون، که با سؤال اول درباره ارتقاء جاه طلبی و چند سخته، مطرح کرد و با احساسات نامطلوب در مورد آینده اتروم 2.0، مطرح کرد، گفت:

"ما نباید نقشه راه ما و یا تفکر را بر اساس آنچه ethereum price 2.0 ممکن است ممکن است و یا ممکن نیست



:: برچسب‌ها: اتریوم - قیمت اتریوم - خرید اتریوم - فروش اتریوم - اتریم ,
:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()